Zwemmen

wpid-img-20140906-wa0004.jpg

Afgelopen zaterdag was er een speciale opkomst, in plaats van het gewoonlijke van 10 tot 12 draaien op de maalderij hadden we een spetterfestijn van 13:00 tot 16:00 in zwembad van Sonsbeeck. Dat betekent dus niet alleen een uurtje extra scouting, wat natuurlijk altijd extra pret betekent, maar ook zwemmen met al je mede Welpen en Kabouters, zelfs de leiding nam ook nog een duik. Er is felle strijd gevoerd over zwembanden, gebubbeld in het bubbelbad en geroetsjt van spannende glijbanen, alleen of in groepjes, met natuurlijk een wedstrijdje over wie de snelste tijd weg kon zetten. Al met al was het een leuke, gezellige en natte opkomst, die een mooi afscheid was voor de Welpen en Kabouters die volgende week over gaan vliegen. Hen willen wij graag veel succes en plezier wensen bij de Gidsen en Verkenners, we zullen jullie missen!