Verhuur

2024:

6 tot en met 21 juli bezet

8 augustus tot en met 30 augustus bezet

Buiten de vakantieperioden en feestdagen verhuren wij niet tijdens de scoutingactiviteiten (vrijdag 19.00 uur t/m zaterdag 12.30 uur)

Voor een aanvraag kunt u altijd bellen (06-15509965, Miriam) of stuur een email naar verhuur@scoutingdriesprong.nl . Zet in de e-mail dan even onderstaande informatie:

Nogmaals: geen verhuur op vrijdagavond en zaterdagochtend tot 12.30 uur

Aanvraag datum:
Naam aanvrager:
Adres:
Woonplaats en postcode:
Mobielnummer:
Scoutinggroep, sportvereniging of anders:
Adres:
Gewenste aankomst datum en tijd:
Gewenste vertrek datum en tijd:
Waarvoor wilt u het gebouw huren:
Hoeveel personen:
Leeftijd aanwezigen:

Als u bovenstaande kopieert in uw e-mail en de vragen invult dan zal er snel reactie worden gegeven.
U kunt deze e-mail zenden naar verhuur@scoutingdriesprong.nl

U huurt bij ons de hele locatie, deelhuur is niet mogelijk.

Wij hebben 2 gebouwen:

De Haverschuur

• is een grote zaal van ongeveer 18 x 8.5 meter
  • met daarin 13 tafels en 110 stoelen
  • grote keuken met 2 x een 5 pits gasfornuis, 2 koelkasten (1 met vriesvak) Geen keukeninventaris
  • 1 toiletgroep met 2 urinoirs, drie toiletten, 2 douches en 2 wasbakken
  • 1 toiletgroep met 2 toiletten, 2 douches en 1 wasbak

Het Molenhuis

• de beverruimte van 3 x 5 meter
  • de welpen-/verkenner basis van 12 x 7 meter met 7 tafels en 25 stoelen
  • de kabouterzolder van 12 x 7 meter met 6 tafels en 21 stoelen
  • 1 toiletgroep met 2 toiletten, 2 douches en 1 grote wasbak met 2 kranen

Alle terreinen (speel-/kampeerweides, verhard parkeerterrein, binnenplein, kampvuurkuil) kunnen gebruikt worden.
De accommodatie is geschikt voor groepen t/m 120 personen, vooral afhankelijk van het aantal mensen dat blijft slapen. Het is mogelijk om tenten op de velden te plaatsen.

Klik hier voor de foto’s

Reglement

Voor onze huisregels verwijs ik u naar de verhuurder van onze locatie.

REPARATIES
Reparaties, die eventueel noodzakelijk zijn binnen of aan het gebouw tijdens uw verblijf, moeten altijd in overleg met de beheerder geschieden. Reparaties op eigen initiatief komen op eigen rekening.

PARKEREN
Op last van de brandweer mag men niet op het binnenplein parkeren.

SLEUTELS
De sleuteloverdracht vindt plaats in overleg met de verhuurder.

OVERLAPPEN
Ook Scouting Driesprong gaat op kamp. Met het verzamelen van de bagage en het inpakken van kampmateriaal is het noodzakelijk dat we in onze eigen ruimten kunnen komen. Ook wanneer we weer terugkeren van ons kamp is dit het geval. Uiteraard proberen we u zo min mogelijk overlast te bezorgen. Wij verzoeken u hier begrip voor op te brengen en onze mensen niet de toegang tot onze accommodatie te weigeren. Indien dit voor u van toepassing is, zal de verhuurder u hierover inlichten.

VRAGEN
Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u mij altijd mailen of bellen. Ik wens u een prettig verblijf toe in en om De Maalderij.

Vriendelijke groeten, de verhuurder