Bevers

beverlogo-stuiter-roodwit

Bevers zijn scoutingleden van 5 tot 7 jaar.
Elke zaterdag om 10.00 uur zijn de bevers welkom in ‘Hotsjietonia’. We spelen samen met diverse Hotsjietoniabewoners, bijvoorbeeld Sterre Stroom, een stoere vrouw, houdt van kamperen en reizen. Keet Kleur, een echte kunstenaar, is dol op kleur en versierselen. Bas Bos, een sterke boswachter, weet heel veel over de natuur. Ook gaan we wel eens naar de bossen en spelen soms samen met de kabouters en/of welpen. Om 12.00 uur is het weer tijd om af te sluiten.
Een paar keer per jaar wordt er een nachtje gebivakkeerd in het clubhuis. Hartstikke gezellig met z’n allen slapen in de beverburcht, op speurtocht en spelletjes doen. Misschien ‘s avonds zelfs een kampvuur en lekker warme marshmallows eten!

Als je zin hebt om bever te worden bij ons, aarzel dan niet en maak een afspraak (zie mailadres) om een keertje te komen kijken op zaterdag. Wie weet is het wat voor jou!

Tot ziens op de Maalderij.
Bevergroetjes