Ben je al lid van onze facebook pagina?

LOVEPARTY 2019

Het grootste en meest liefdevolle scoutingfeest van Breda en omstreken komt er weer aan! De verleidelijke 9e editie van de Love Party zal plaatsvinden op zaterdag 16 maart 2019 bij Scouting Driesprong (Breda).

Het bier vloeit rijkelijk vanaf 21:00 en eindigt in de late zwoele uurtjes...! Nodig gauw je scouting avonturiers uit voor dit event, update je speltak programmalijst, oefen de Argentijnse liefdestango, nodig je roverscoutcrush uit en dan zien we je graag terug tijdens de LOVE PARTY 2019!

Prachtige beelden van de afgelopen jaren, de hippe locatie aan de Bredase rondweg en de strenge huisregels kun je checken op onze vernieuwde website. Dit jaar kun je de voorbereidingen van de Love Party Facebook, Instagram en Snapchat!

FB pagina: www.facebook.com/lovepartydriesprong
FB event: www.facebook.com/events/1080029668843941
Instagram: @lovepartydriesprong
Snapchat: LPdriesprong

LOCATIE

Naam:De Maalderij

Adres: Posthoorn 8

Postcode: 4847 TJ Breda

Google-maps: klik hier

(Klik om groter te maken)

HUISREGELS

• Het feest vindt plaats op 16 maart 2019, je bent welkom vanaf 21:00. De eindtijd is rond 3:00 's nachts.
  • Je bent welkom op de Love Party als je 16 jaar of ouder bent. Ben je RSA/ Explorer en jonger dan 16 jaar? Dan ben je ook welkom.
  • Bezoekers betreden en wonen het feest bij op eigen risico. De organisatie is niet verantwoordelijk voor enige vorm van lichamelijk en/of geestelijk letsel als gevolg van een bezoek. Hieronder valt ook gehoorbeschadiging.
  • Vergeet je identiteitskaart niet.
  • Je bezoekt het feest op eigen risico. De organisatie is niet verantwoordelijk voor enige vorm van letsel en verlies of schade aan eigendommen.
  • Eigen consumpties zijn niet toegestaan op het feest.
  • Het is verboden voor bezoekers jonger dan 18 jaar alcoholische drank te kopen, aan te nemen of te nuttigen. Je leeftijd wordt bij de ingang gecontroleerd.
  • Drugs zijn tijdens het feest ten strengste verboden. Handel in en/of gebruik van soft- en/of harddrugs is verboden. Bij constatering wordt u verwijderd van het feest en kan de politie worden gealarmeerd.
  • Ben je zichtbaar aangeschoten of dronken op het feest en je bestelt alcoholische drank aan de bar, dan kan het zijn dat je een alternatief krijgt aangeboden.
  • Slag-, steek of vuurwapens zijn ten strengste verboden op het feest. Als de organisatie ziet dat je wapens bezit word je verwijderd van het feest en kan de politie worden gealarmeerd.
  • Tijdens het feest worden ongewenste intimiteiten, agressie, hinderlijk en aanstootgevend gedrag niet getolereerd. Als de organisatie ziet dat je ongewenst gedrag vertoont kan je verwijderd worden van het feest en kan de politie worden gealarmeerd.
  • Vandalisme van eigendommen op het feestterrein is niet toegestaan.
  • Het is verboden flyers, stickers en posters aan te brengen aan het feestgebouw of aan ander materieel zonder toestemming van de organisatie.
  • Wildplassen is niet toegestaan. Er zijn voldoende toiletvoorzieningen aanwezig.
  • Je dient te allen tijde aanwijzingen van de organisatie, inclusief de DJ's, op te volgen om het feest ordelijk te laten verlopen.
  • Door het bezoeken van de Love Party stem je in met het vastleggen van jezelf op beeld en de openbaarmaking hiervan via de website en de Facebookpagina van de Love Party. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
  • Gevonden voorwerpen kun je afgeven bij het personeel, bij voorkeur bij de garderobe.
  • Als je tijdens het feest ergens last van hebt, bijvoorbeeld gezondheidsklachten of ongepast gedrag van andere gasten, dan kun je terecht bij het aanwezige personeel.
  • Als je de huisregels niet naleeft kan dat leiden tot verwijdering van het feest.
  • Heb je vragen, suggesties of klachten? Dan kun je deze kwijt door een mail te sturen naar: Driesprongloveparty@gmail.com.

Wanneer bovenstaande regels in acht worden genomen zal de Love Party wederom een geslaagd feest worden. Namens de organisatie veel plezier en liefde gewenst op de Love Party.