Lid worden

Heb je van Scouting Driesprong gehoord en wil je eens komen kijken? Je bent van harte welkom om een keer te komen proefdraaien! Neem contact op met de betreffende speltak. Misschien weet je niet precies waar je bij hoort, dus hieronder laten we de indeling van onze speltakken zien:

leeftijd jongens gemengd meisjes dag & tijd
5-7 bevers zaterdag 10:00 – 12:00
7-11 welpen kabouters zaterdag 10:00 – 12:00
11-15 verkenners gidsen vrijdag 19:00 – 21:00
15-18 RSA vrijdag 19:00 – 21:30
18-21 pivo’s vrijdag 21:00 – …
22-… Plusscouts zaterdagavond of zondagmiddag

Bevalt Scouting Driesprong? De leiding van de speltak zal het inschrijfformulier doorgeven.

Contributie
De jaarlijkse contributie voor Scouting Driesprong is 138 euro en kan betaald worden per automatische incasso of per (periodieke) overboeking.

Indien u een Bredapas heeft krijgt u korting bij de scouting. Kijk voor meer informatie en de voorwaarden: https://www.breda.nl/bredapas. Er zijn fondsen in de gemeente Breda: Jeugdsportfonds en Jeugdcultuurfonds. Jeugdsportfonds en Jeugdcultuurfonds zetten zich in voor kinderen waarvan de ouders/verzorgers de contributie van een sportvereniging of cultuurinstelling niet kunnen betalen. Voor meer informatie klik hier.